Bucureștenii care au avut întreruptă furnizarea energiei termice pot primi despagubiri de la RADET, fără a fi nevoie de proces juridic. Solicitați reprezentantului asociației de proprietari să depună solicitarea la RADET. Problemele RADET din această iarnă par să nu se mai termine. Ieri a fost rândul altor zeci de imobile să rămână fără energie termică. Pe de altă parte, cetățenii sunt nemulțumiți de faptul că facturile vin la fel sau chiar mai mari. Evenimentul zilei s-a adresat fostului șef al RADET, Gabriel Dumitrașcu, expert în energie, pentru lămuriri suplimentare.

Gabriel Dumitrașcu spune că asociațiile de proprietari au un la îndemână un mecanism prin care pot cere despăgubiri: „Conform legii energiei termice 325/2006 s-a făcut un contract-cadru de furnizare, pe care nu-l aplică doar RADETul, ci toți furnizorii. Acolo există o prevedere clară: ei se obligă prin acest contract de furnizare să-ți asigure minimum 20 de grade în apartament. În perioada avariilor, oamenii ori bagă un calorifer în priză, ori dau drumul la aragaz, dar asta înseamnă consum suplimentar. Și atunci, furnizorul, adică RADET, este obligat prin lege să-ți acopere acest consum suplimentar prin reducerea facturii”.

Sursa:https://m.evz.ro/radet-facturi-umflate.html?fbclid=IwAR2RtmZlynyv0JIJh4qIe-WXM0dzFfr2cmV6wJN0y-8bOdbCKaDaxnjqSQ0